Dit is hoeveel ik ben afgevallen na het drinken van 2 glazen water voor elke maaltijd gedurende 2 weken achter elkaar

Lip, huid, schouder, hand, wimper, elleboog, kaak, orgaan, schoonheid, borst,

Dit artikel is geschreven door Marygrace Taylor en geleverd door onze partners op Eet schoon.

Als het gaat om tips om af te vallen, is 'drink meer water' niet echt wereldschokkend. Maar hoewel de meesten van ons het advies waarschijnlijk een miljoen keer hebben gehoord, is er bijna geen onderzoek gedaan om erachter te komen of deze gek-simpele truc echt werkt ... tot nu toe.

Eerder dit jaar vroeg een team van Britse onderzoekers volwassenen met overgewicht om een ​​caloriearm dieet te gaan eten en elke maaltijd 30 minuten voordat ze aten 'voor te laden' met 16 ons water om te zien of het drinken van extra water hun inspanningen om af te vallen zou versterken. En dat deed het! Na 12 weken verloren de preloaders bijna drie pond meer dan de mensen die alleen het caloriearme dieet volgden. Zoals je misschien al geraden had, toonden de onderzoekers het succes van de deelnemers aan het feit dat ze door water een vol gevoel kregen, waardoor ze minder aten.

VERWANT: Kokosnoot, berk of esdoorn: welk boomwater is het beste?

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb een hekel aan diëten. Ik kan niet omgaan met het tellen van calorieën. Door actief te proberen mijn porties bij te snijden of te bezuinigen op het dessert, wil ik meestal gewoon meer eten. Dat zette me aan het denken: wat zou er gebeuren als ik zou proberen water te drinken zonder andere veranderingen in mijn dieet aan te brengen? Zou ik minder eten zonder me beroofd te voelen? Zou ik afvallen? Of zou ik gewoon elke 20 minuten naar de badkamer rennen?

Voordat ik begon, overtuigde ik mijn genereuze redacteuren om een ​​mooie digitale weegschaal voor me te kopen, aangezien dit tenslotte in naam van de wetenschap was. Op de eerste ochtend van het experiment stapte ik op. Mijn hond probeerde ook op te stappen, waardoor de cijfers serieus werden weggegooid. Nadat ik haar met mijn voet had aangeduwd, gaf het scherm 125,7 aan.

Twee weken lang dronk ik ijverig 16 ons water voor bijna elke maaltijd. (Telkens wanneer mijn man zag dat ik mijn water dronk, zei hij: 'Dus ik denk dat we over een halfuur eten?' Grappige kerel.) Er waren een paar momenten waarop het volkomen onpraktisch leek, zoals toen ik uitging voor het avondeten. Gezien het feit dat je meestal moet wachten om te gaan zitten en opnieuw tot je maaltijd arriveert, zou het moeilijk zijn geweest om mijn preload precies 30 minuten te timen voordat ik erin ging graven. Dus in plaats daarvan heb ik het net geladen voordat ik het huis verliet. Maar hoe dan ook, ik merkte niet veel verschil in hoe vol ik me voelde tijdens het eten.

VERWANT: Kan citroenwater u echt helpen om af te vallen?

Toen, na een paar dagen, begon ik te vergeten dat ik een half uur voor het eten moest opdrinken. Maar ik wilde niet opgeven, dus dronk ik het water vlak voor mijn maaltijd. Het bleek dat ik me daardoor opgeblazen voelde. Dus ik ging zo door. En ik begon regelmatig ongeveer een kwart van mijn eten onaangeroerd te laten. Ik ben normaal gesproken het soort persoon dat elke hap op haar bord eet, dus het was best raar. Het was ook geweldig omdat ik, hoewel ik minder at, niet het gevoel had dat ik iets mis liep. Bovendien merkte ik dat ik wat meer energie had, vooral 's middags na de lunch. Ik weet niet of het kwam omdat ik meer water dronk of minder voedsel at.

Na twee weken stapte ik terug op de weegschaal. Eindgewicht? 124,2, 1,5 pond minder dan toen ik begon. Het was geen ton, maar ik had in de eerste plaats echt niet veel te verliezen. En aangezien de enige verandering die ik had aangebracht was om meer water te drinken, was ik behoorlijk onder de indruk.

Dus ja. Water laden is echt een gemakkelijke, pijnloze manier om uw porties te snijden en uw inspanningen om af te vallen te ondersteunen. Zorg er wel voor dat u altijd een badkamer in de buurt heeft. Je gaat veel plassen.

Alle gifs met dank aan giphy.com.